torsdag 22 oktober 2009

"real friendship never ever ends"

Tack alla för att ni finns där för mig, ni inser inte hur glada ni faktiskt gör mig...

Sara G, jocke, marko sam alex o/c, sara C, glenn, och ni andra

Skulle nog inte klarat mig utan er (L)

När man inser att lite mer än 5 månader av kärlek bara var från min sida är de jävligt svårt att hantera det. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu faktiskt.
Jag trodde att mitt hjärta skulle sluta värka när vi lämnade varandra som vänner. Men nu verkar det som att allt du sagt till mig under och i slutet av våran relation bara blev sagt för att jag inte skulle må dåligt. Du kan inte göra alla glada och man kan tyvärr inte vara vän med alla. Hur du än prioriterar är ditt egna val. Men försök att tänka på ditt egna bästa lite också..
Det kanske inte är så smart att vara vän med en liten flicka som har sårat dig gång på gång och som själv erkänner att hon är en ond och självisk människa... Valet är ditt.

7 kommentarer:

  1. Lol lilla flicka ? hon är iallfall äldre än dig :) haha

    SvaraRadera
  2. Så jävla rätt !

    SvaraRadera
  3. Dags att vakna upp och se sanningen i vitöga... Kolle och Emelie har haft sina turer men har alltid landat som vänner, så även denna gången, dom har mycket bakom sig som andra inte ens vet om... jag har varit med många svåra nätter från båda håll, jag har sett den vänskap dom delar, vore dumt att kasta bort den för någon/något alls. Vänner är viktigt och dom skall man vara rädd om. Båda har gjort och sagt dumma saker men ändå är dom alltid tillbaka till vänskapen. Det är sådant som kallas för VÄNNER!!! Kom nu inte och " Gumma" eller " lilla flicka mig" Jag är över 40 och vet vad jag pratar om!! Vill du absolut veta vem jag är så fråga Kolle, han vet! Tänd lite ljus och slappna av tjejen, hitta dig själv och låt andra vara.

    SvaraRadera
  4. vad trevligt att min blogg når ut till läsare som är över 40+ :)

    antar att de e nån av emelies folk. mamma emelie kanske? :)

    /rebeccavictoria

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAH har du inget liv eller? känner du verkligen att du måste sitta och läsa en 16årings blogg för att kunna försvara din "ängel" till dotter? tycker riktigt synd om både dig och emelie för ni är båda lika patetiska.

    SvaraRadera
  6. Claes von Hofsten30 oktober 2009 kl. 02:48

    Emelie... *facepalm*

    Löjesväckande.

    SvaraRadera