onsdag 7 oktober 2009

Kapital finns ,

Hatar människor som snackar om hur mycket pengar dom har osv osv. Har jag bra om pengar en viss period går jag ju inte runt och skryter om de precis som när jag har lite dåligt om pengar går jag ju inte runt och skriker ut de till folket.

Varför ska allting handla om pengar och utseende hela tiden? Varför är de bara okej för en tjej/kille som ser bra ut att ha dåligt med pengar? Och varför är det bara okej för en tjej/kille att vara ful om hon/han har mycket pengar.
Tänk på alla fula som har dåligt med pengar som får stå ut med att kallas losers, stackarna har ju ingenting i dagens samhälle.

Jag säger ju inte att de inte är okej att skratta åt fula eller konstiga människor(som fjårts, emos och bara allmänt ugly människor) för det gör vi allihopa. Men gör de inte så att stackarna hör de. Hahaha, stackars offer :( tänk om du va i deras sits liksom.

fula som fula! Sluta upp med den posetiva särbehandlingen

Som t.ex. folk som säger att dom HATAR fjortisar men endå har en jävla massa trollfjårts till kompisar. Det är posetiv särbehandling. Just dina fjårtvänner är ju inte bättre än alla slumpmässiga nordstans hängande fjårts. Det samma gäller johnnys, emos, gingers osv osv. Det är ju från person till person vilken grupp man har fördomar mot. För som jag tidigare har sagt så har alla fördomar. T.o.m DU!


becs

3 kommentarer:

  1. UHH va bra sagt! elskar bloggen!

    SvaraRadera
  2. kalle von sneider9 oktober 2009 kl. 14:52

    jag kunde inte bry mig mindre -_-

    SvaraRadera
  3. åh, vilken söt kommentar "kalle von sneider"

    Gulligt att du läser min blogg även faast den e så ointressant. HAHA.
    Hade du läst mitt första inlägg så hade du sett att ja skrev att ja inte skriver för din skull utan för mig. "But all is good that ends well. So I´m gonna end this with a Fuck You but Have A Nice Day"

    SvaraRadera