lördag 14 november 2009

Dagens


humör: tagg
vill ha: en egen måne som jag kan åka till (8) XD
saknad: emelies mammas (mamma mus/pias) kommentarer på min blogg
låt: "INGEN SKA SÖRJA NÄR DU DÖÖÖÖR , INGEN SKA SAKNA DE DU GÖR, OCH INGEN VILL VETA HUR MYCKET JUICE DU DRYCKIT OM DAGEN!"
person: joakim
mat: här har man ingen anorexia, de blir både amerikanska pannkakor och en massa käk om några minuter vettö :D
klädsel: svarta tights och en söt tunika, inga mjukiskläder på en lördag här inte :D
frisyr: allt passar mig, så vet inte ännu :)
program: inget, ska ju ut fö fa-a-aaaan
måste: duscha har jag redan gjort? (som man iofs brukar göra varje dag?) så måste bara sminka klart mig :D
fråga: äru döm ä höavet?

3 kommentarer:

  1. nämen har du uppdaterat den?;O de e ju ett mirakel! :D <3

    SvaraRadera
  2. HELVETE SKRIV ETT NYTT INLÄGG HAR SETT SAMMA TYP 191293219392139213912 GÅNGER NU! :@

    SvaraRadera